Zobacz również:     Katalog Znaków Pocztowych     Polski Związek Filatelistów     Filatelistyka.org     Inne
 Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

   ALLEGRO - Polska nr 1 Bychawa 323 fałszywy opis kasownika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Filatelistów Polskich Strona Główna -> Fałszerstwa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soryo1966



Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 300
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Paź 18, 2015 23:44    Temat postu: ALLEGRO - Polska nr 1 Bychawa 323 fałszywy opis kasownika Odpowiedz z cytatem

Na aukcji Allegro mamy kolejny przykład fałszywego opisu znaczka Polska nr 1 w cenie 15000 złotych. Na aukcji nr (5739379570) na portalu allegro mamy ofertę waloru który osobiście widziałem i stwierdzam z całą powagą i stanowczością że opisany przez H.Jendroszka kasownik to zwykły pospolity kasownik 282 Kibarty a nie jak w opisanym ateście wyjątkowo rzadki kasownik nr 323 Bychawa. Jeśli Państwo dokładnie obejrzycie kasownik dostrzeżecie że początek cyfry "3" ma zakończenie jak dla cyfry 2. Wszystkie pierwsze cyfry 3 w numeratorach od 310 d0 329 rozpoczynają się od dużej kropki w górnej części cyfry 3 z lewej strony a zakończenie na dole również posiada zakończenie kropką i to w zależności od numeratora kropka jest większa lub mniejsza. Po drugie środkowa cyfra to jest cyfra 8 a nie cyfra 2. Wszystkie cyfry dwa w numeratorach 321 , 322 , 324 i 329 które posiadam mają całkowicie inny wygląd !!!! i analogicznie jak przy pierwszej cyfrze 3 również ostatnia cyfra nie przypomina cyfry 3 a cyfrę 2 proszę zobaczyć na proste kreski charakterystyczne dla cyfry 2 a nie występują w cyfrze 3. W zbiorze posiadam kasowniki 282 które z uwagi na ilość przesyłek jakie były wysyłane z Prus a pierwszą stacją były Kibarty pracownicy nie nadążali z pracą i dlatego często zdarzyły się przesyłki z słabiej odbitym kasownikiem.
W związku z powyższym przestrzegam wszystkie osoby które chcą nabyć ten walor że jego wartość to maksymalnie kilkaset złotych ale nie 15000 złotych i nabywca nigdy nie zdobędzie potwierdzenia prawdziwości waloru na opisany kasownik.
Na koniec zostawiłem koronny argument , urząd pocztowy otwarto 1 września 1865 roku więc pięć miesięcy po wycofaniu znaczka Polska nr 1 z obiegu i może wyłącznie ten kasownik istnieć na znaczku rosyjskim jednak dotąd nie widziałem prawdziwego kasownika.


Ostatnio zmieniony przez soryo1966 dnia Pon Paź 19, 2015 01:17, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
347



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 153

PostWysłany: Pon Paź 19, 2015 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na ebayu też wystawił
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waldi1971



Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 39

PostWysłany: Wto Paź 20, 2015 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skontaktowałem się w tej sprawie z p.Jendroszkiem.Kasownik nie jest w 100% z Bychawy.Sprawa jest trochę głębsza.można pisac na priv.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
soryo1966



Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 300
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Paź 20, 2015 20:55    Temat postu: Polska nr 1 Odpowiedz z cytatem

Tu niema żadnej głębszej sprawy Pan Jendroszek się pomylił i wszystko w temacie , dodam że ten się nie myli co nic nie robi. Na pocieszenie dodam że rekord eksperta PZF jest dalej nie pobity trzy błędy w jednym ateście i również gwarancja fałszywego waloru oraz problem z liczeniem do pięciu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Filatelistów Polskich Strona Główna -> Fałszerstwa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net